Du är ingen hemmafru va fan

Ja de fick ja höra av Gabrijel i går, för hela veckan har ja gått hemma städat tvättat pysslat och donat. Ävengjort mat till han så att den är lagom klar när han kommer hem. Men i går så fick han tydligen nog för då visade ja han mina fina negerbollar och kokostoppar ja hade gjort och sa att ja inte har hunnit med maten men har förberett. men eftersom mitt blodtryck är så lågt så va ja tvungen att sätta mig ner en stund innan ja fortsatte med maten och klagade på min smärta i ryggslutet och ömma fötter men skulle vrångt börja med maten för ja inte vill min man ska gå hungrig, då frågar han varför gör du så här, varför ska du göra mat för om du inte orkar du har inte gjort annat än vart hemmafru hela veckan, du är ingen hemmafru om du inte orkar så fixar ja mat. fräste han ur sig. Men va faan om ja inte jobbar och ändå är hemma och du har jobbat 8 timmar klart ja kan göra mat liksom. Men han tyckte de vart för mycket han uppskattar allt men ville inte att ja skulle överanstränga mig, med tanke på mitt blodtryck onda rygg och ömma fötter. han är så underbar min man.
Just nu sitter ja och äter frukost nr 1 och tittar på vakna med the voice, i dag har ja lovat G att inte göra nått även om ja inte jobbar så vill han att ja ska sitta och bara vara. får se hur länge ja orkar med de funderar på om ja ska åka till farsta och träffa judith. men får se
dags för en till smörgås.


Kommentarer
Postat av: maary

yo, jag rockar haninge med min kille. dudå?

ja, jäklar, när ska du föda?

2008-12-05 @ 17:59:06
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/
Postat av: marylicious

jasså, sen äru morsa liksom! wow!

hur hittade du min blogg då?

ja, min kille sa det! kanske ses i krokarna, haha

2008-12-06 @ 21:01:28
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0