Helt off

fan kan de bli värre känner mig så off otillräcklig ensam och slö, sitter och gråter för att gabrijel inte är hemma.och ful mobil har ja också jävla bitter fitta. Ja vet att ja låter löjlig men kan inte rå för mina hormoner som åker berg och dalbana just nu. har varit på tipp topp nåra dagar sen så blir ja bara så jävla depp på allt, stänger av mobilen när den ringer vill inte prata eller se nån förutom Gabrijel. Ja vill inte må så här, och sen så fanns de inte nån jävla kuk tvätt tid heller fören i morgon allt går bara åt helvete och ja längtar såååååå till min bebis varför ska de gå så sakta för ja vill hålla dig krama och lukta på dig. kan man inte lägga sig i idee till april.



Kommentarer
Postat av: maria

yo, javisst har jag flytt falun för att prova lyckan inna di big city.

och du är på smällen ser jag, herrejäklar! :)hur känns det?

2008-12-04 @ 18:35:08
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0