Ljuvliga Söndag!

Redan söndag IGEN vart tar all tid vägen egenkligen! Nu så är ja inne i Vecka 27 redan och de är bara 97 dagar kvar tills lillen kommer till värdlden om allt går aom de ska, men än så länge har de inte vartit nått problem.
Har nyss ätit jätte god frukost med min man. Ja jag vet frukost nu men de är så att ja totalt har vänt på dygnet somnar inte fören fem sex på kvällarna och sover hela dagarna, nu så ska ja hoppa in i duschen så att ja blir någorlunda fräsch sedan ska vi åka iväg en sväng om G orkar.

I förra inlägget stog de föresten att ja skulle åka hem men som ni märker så är ja kvar de är på grund av att min telefon skulle bli klar när som helst vill gärna ha den så fort som möjligt för ja kan ge mig fan på att den blir klar när ja är hos pappa, men den lär komma nästa vecka nån gång hoppas ja verkligen, för senast onsdag åker ja.. vet inte om ja bara blir där över nyår eller längre beror på hur stor saknad ja har efter G, de är så svårt att lämna han numera eftersom ja alltid är så van att ha han vid min sida hela tiden. Men vi får nog släppa taget lite för vi går varndra på nerverna ibland så de står härliga till.
Nee duschen va de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0