Snart Helg

De går otroligt fort allting är redan i vecka 23+4 så de är inte alls långt kvar, de får gärna gå lite fortare med tanke på att varken ja eller min omgivning tål mina hormonsvängar de är så jävla jobbigt ja stör mig tame fan på minsta lilla. Jag och Gabrijel satt och kollade på sos familj här om dan, då hon säger att de är åldersgräns på att röka och pierca sig visst tobak är de är de åldersgräns på men vem fan är hon som ska säga att hon ska sluta att röka de är väll ändå hennes beslut och morsans ansvar, och de där med att pierca sig ja man måste va 18 men har man målsman med sig så får man faktis va yngre. När ja hörde henne babbla så vart ja så fly förbannad och börja skrika mot tv:n och kasta saker mot henne, haha Gabrijel fråga varför bryr du dig för varför så upprörd. Och ja svarade UPRRÖRD!? VILL DU SE PÅ UPPRÖRD KANSKE?! haha sen så lugnade ja ner mig och insåg hur jävla dum ja måste ha sett ut haha.

I går fick ja också nån jävla konstig flipp gick upp och åt frukost vid halv sju, och började söka på internet om missfall fråga mig inte varför, så läste ja att man inte alltid behöver ha symtom på missfall utan att sparkarna kanske avtar. och helt plötsligt så fick ja för mig att min inte sprkade så mycket, så med dyng panik så tar ja bussen åker in till haninge Mödravård och dyng bölar och snackar om missfall. så då fick ja lyssna på hjärtat och de slog så jätte fint sa hon hjärtslagen varijerade jätte bra och sen så hörde hon även att den sparkade och barnet regerade när hon flyttade på H*n . så de va inge fel. Gabrijel vart väll fly förbannad på mig inte för att ja ringde och skrämmde honom utan att ja läser massa skit som ja inte har andledning till.
men min bebis mår fin fint,
Och i morse va de jävla håll igång sprkade konstant i mer än fem minuter de va typ som om den ville säga nått till mig typ hörru tjockis haha.
Ne nu ska ja äta lite maaaaaat.
Min nya hobby :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0