Helg

Då va helgen kommen har typ haft helg hela veckan känns de som har inte gjort ett skit. men de känns ändå skönt att man inte gör nått för att de just är helg ;)
I onsdags va ja på ultraljud och allt va precis som de skulle, den rörde sig och snuttade på händerna :D så söööt.
Och sen så va ja litte längre gången än va ja trode så nu är ja i vecka 18+4 har berakna föde 5 april, hoppas de går fort vill inte vänta vill ha min bebis nu, eller våran. haha Gabrijel blir litte putt när Ja säger MIN bebis, de kan ja nog förstår men de blir bara så, men de är klart de  är hans bebis också.. har funderat på litte namn. om de blir en kille ska de heta Benjamin, de kom vi överräns om för längesen, och blir de tjej ska den heta daniella efetre min 16 åriga kusin som har haft cancer men nu har blivit frisk som också fyller i april :D men de va mr G litte tveksam över men ja ska nog övertala honom. om de är nån som har annat förslag så är ni välkommna att komma med dom.
Sen så är de det där med efternamnet Gabrijel vill väll givetvis att den ska ha hans efternamn Marjanovic de kan ja ju faktis förstå, men sen så ska den heta så och bo i sverige?  och ja vill nog inte ge den dubbel namn heller, Men ja kommer nog ända få ge efter med tanke på att de är tardition för honom att barnet ska ha fadersn efternamn. enligt deras tradition så skulle vi ha varit gifta nu också men de har vi likosm inte brytt oss om, för ja vill inte gifta mig nu iallafall om nått år eller två kanske men inte nu, Så ja får nog ge med mig med de. annars om nån har annat förslag är ni välkomna att höra av er  ;)

                                            ÄLSK KUSIN                      

                                                                          

Kommentarer
Postat av: daniella

thii :)<3

2008-11-07 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0