Hemma igen

Ja då va man hemma igen då har varit med mat till grabbarna i liljeholmen ;) och så fick ja veta att dom säkert blir sena för dom ska göra klart allt i dag :( 
Men de finns annat ja är ganska stolt över istället för att ta bussen från jordbrostation så tog ja en liten promenad istället, fy fan va de va skönt, fick sån ångest när ja satt på pendeln och min sms biljett hade gått ut och fick beslutsångest om ja skulle skicka efter en ny för att åka buss 3 minuter :S, me  när ja kom fram till jordbro så visade de sig att då
 skulle ja få stå och vänta på busen i 20 minuter så då va ju saken avklarad, då bestämde ja mig för att ta promenad på 10 minuter, tack kära buss :D haha,
Nee nu ska ja ta mig nått att äta.
Knäppte även en hel del bilder när ja va på min lilla promenix ;)

 TÅGET GÅR MOT VÄSTERHANINGE      NÄSTA JORDBRO (MY HOME;)
 
JORDBRSO EGNA PRESSBYRÅ


                            

                                                                                                                                                                                                                                                    


                                                               

                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0