I morgon ...

Då är de dags för mitt ultraljud då ja kan kolla upp könet. men min far va väldigt snabb på att invända med att de är mer spännande med att vänta, och man lyssnar väll självklart på far sin ;)
På ett sätt så vill ja veta men ändå inte i got crazy liksom. i början ville ja veta men då ville inte Gabrijel men nu när ja tvekar då vill han, Men ja får lyssna op far :)

För övrigt då är ja så himla trött hela tiden har smått med huvudvärk bort i mellanåt, en bekant nämde en av hennes bekanta hade samma problem att de troligtvis va havandeskapsförgifning. Med de ordet flög ja ju högt i tak, men sen när ja tänkte efter så har de inte suttit i hela tiden tan de kommer nån gång ibland, och ja ska ju på gyn i morgon och nästa vecka träffa barnmorskan så ja har fått lugna ner mig,
Nu återstår de bara desperate housewifes sedan sängen, för upp tidigt i morgon eller tidigt och tidigt vid åtta, men för mig är de hyggligt tidigt.;)
hare gött



Kommentarer
Postat av: hanna

åh mage!

2008-11-05 @ 11:08:24
Postat av: Lina

Du har ju med mage jue :)

Jag ska på ultraljudet igen om 1,5timmar!

Hur gick det för dig?

2008-11-06 @ 08:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0