Kom hem!!!

Detta är så jäävla jobbigt, nu har Gabrijel varit borta från mig 24 timmar fick bara träffa han litte snabbt i dag när ja lämnade över maten, fast dom är klara om nån timme sa han. Jag vill bara att han ska komma hem nu!!!!
Är de fel på mig ska ja inte kunna vara utan min kille en jäävla dag?! innan vi flyttatde ihop så va vi ifrån varandra en hel vecka om inte mer. i julas va han nere i juggan och då sågs vi inte på två månader nästan. visst så längtade ja efter honom. Men nu är de nått annat  nu börjar tårarna komma varför ?! vad är de för fel på mig?
jag vill bara ha honom här nu, ja vill bara se han. Älskling kom hem!

Kommentarer
Postat av: hanna

gumman så där är jag me! men du e väl kanske lite känsligare nu när du e gravid?:)

2008-11-10 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0