Nya Boobs

Jaaa de är en funderare ja har haft sen Amande visade upp sina nya fina runda fast helt perfekta bröst i helgen.
fast ja ska nog inte göra nått så drastiskt typ bara minska litte och lyfta dom en aning. Gabrijel tyckte för en gångs skulle att de kunde ja väll får göra, är de för att han stöttar mig eller vill se finare bröst:? haha aaja men de är ju nått ja också vill så känns skönt att han är på min sida iallafall. Fast de blir nog inte av fören om nått år när bebisen är fött och så. Men de är nått ja verkligen vill göra tänkte er då är ja en Morsa med snygga bröst :)
Fick en ny tid hos BM i dag föresten försov mig ju till förra och tydligen hade dom hört av sig men dom ringer ju dolt nummer och då svarar ju inte ja :-/ Men i morse ringde ja och fick tid 8.15 på onsdag. Hoppas lilla bebisen mår bra fast mamman snuvar hostar och spyr upp massa äckligt slem.
Nu är de dags för frukost nr 2

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja du, jag vet inte. ödet? :P

2008-11-17 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0