Sen morgon

vet inte om ja vågar säga de men gick inte upp fören nu, både ja och G vaknade innan åtta och va dyng pigga så vi låg och bara hade de gos, men sen vid nio så slocknade  vi båda två igen. och han ligger fortfarande och snarkar. har nyss slängt i mig en tallrik med risgrynsgröt, och ska la böra med disken. G hade grabbarna här i går kväll medans ja vi i farsta hos judith så disk finns de gott om. Sen ska ja börja med mitt peppakrkakshus och lusse bullar, hoppas bara glasyren blir bättre i dag.

I går hade ja en liten mini shopping shoppade typ inge till mig själv dock men de va kul ändå först handlade ja en kruka på våra amaryllis sen så skulle ja köpa strumpor till G så då drog ja till hm där ja även hittade ett par vantar åt honom, men när vi kom hem och han skulle ta på dom så fråga han har du verkligen betalat dom. jaa va fan tror du fräste ja. då har dom glömt att ta bort larmet men får åka in i morgon då ska ja även lämna in min lur,efter hm så gick ja vidare då såg ja att dom sålde 12 strumpor för 100 kr och ja kunde ju inte bara låta bli så ja fick sex och g yttligare sex par så nu har han strumpor, för utom de fick ja även tag på en julklapp till G synd att ja inte slog in den för ja öppnade väll min stora käft och sa de och ja vette fan vart ja ska gömma den fan han kommer säkert gå på skattjakt.
Nu ska ja föröska få upp G så ja kan börja med julbaket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0