Tillbaks

Nu så är ja tillbaks igen har jobbat hela veckan och vare helt slut efter så har inte orkat uppdaderat bloggen, men de har inte hänt så mycket förutom jobbet då.
Just nu sitter ja med min frukost risgrynsgröt och de smakar great likosm :) I dag är jag ledig så ja tänkte åka in till Haninge C för att lämna in min telefon och även handla litte julpyssel o h ny kruka till våra fina nya amaryllis.
ikväll tänkte ja börja lite smått med julbak vet inte om ja ska börja med lussekatterna eller peppakakorna, får se hur seg ja känner mig efter shoppandet. Förhoppningsvis så kommer tröttheten gå över nu snart har änkligen tagit tag i att köpa järntabletter som min barnmorska har tjatat på. så snart kommer ja nog känna mig piggare :)
Ne nu ska ja äta upp gröten för sedan göra mig iordning

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud. jag hade inte klarat mig utan hjärntabletterna. sov fan dygnet runt innan :P

De hjälper!! :)

2008-11-28 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0