Vaken med tuppen & grymt irriterande

Denna helg trodde ja skulle bli kul men de slutade med att  man bara vart så irriterad på folk som inte kan tänka öppna ögonen och se själv helt ärligt vad är detta, frågar "vart ska vi" jaa vart fan tror du vilken värld lever du i?!  Inte nog med de man erbjuder personen att sova i sängen så slipper den sova i soffan, ja la mig på min sida och personen fick sova på gabrijels sida man tänke att personen borde uppskatta de men nej. då kläcker hon ur sig en så jävla fräck komentar han har väll inte löss va? va faan är de för diskriminering ärligt talat hur fan kan man våga fråga nått sånt, gabrijel är vaken typ hela natten hos en kompis för att hon ska få sova på sängen och så säger hon nått sånt där är de konstigt att man blir irriterad eller? inte nog med de personen plockar på sig två glas dricker inte upp nått av dom hon märker att ja börjar plocka bort ut till köket och ja säger dessutom att ja ska diska men hon sitter där med sina halvfulla glas så ja tänker att hon kanske skadricka upp de så ja låter de bara vara. Men sen när vi ska lägga oss då låter hon dom stå kvar och har inte änns petat på domutan bara reser sig och går där ifrån. om du är så lat och inte kan ställa ut i köket säg till mig då när du ser att ja börjar plocka men istället så hugger personen  snabbt som fan tag i datorn istället och spana in kändisvärlden och tror att man ska träffa nån bara för man vandrar på stureplan. öppna ögonen tänk lite snälla du är över 20 år, ja är så glad för att ja vågar ta risker gå ut och se själv, kommer ihåg när ja va i sthlm för typ första gången och ja skulle upp på stan helt själv, ja visste inte vilken buss eller nått hade aldrig åkt tunnelbana men ändå så tog ja utmaningen och åkte själv visst de vart lite fel i början men so what nu klarar ja mig, folk måste våga komma ut mer släpp taget lite och tänk lite själv de kommer gå så mycket bättre då.
de är lite konstigt att man tänker så olika med tanke på att man är i samma ålder men de är nog för att ja vågar släppa taget tänker själv,
I går kväll så fick ja ju besök av judith och miriam  miriam är nåra år över 20 och judith 25+ och båda sa för att vara i min ålder så tänker ja lite vuxnare, för vi började ju disskutera detta som hände i helgen och då sa dom att ja egenkligen inte ska vara så "besviken" men för att min hjärna är lite äldre. Samma sak som när ja träffade gabrijel han tänkte typ att ja va en jävla skit unge men han gav mig en chans och ja vet inte hur många gånger han har sagt hur glad han är för att jhan  gjorde de för att ja tänker inte som en 20 åring, att ja tänker lite mognare.
Så ja får väll bara ta och gilla läget helt enkelt,  de är ju inte så bra period nu bara med tanke på hur situationen är, hur mina hormoner är helt upp och ner vända och denna jävla förkylning.
Och inte ännd de fattade personen att man inte mådde bra alls utan sket i de helt och hållet.
Och sen bli dyng sur för att man får åka pendel själv fast hon skulle möta nån då. men ärligt så som du liksom diskriminerade Gabrijel de där med lössen och allt egenkligen de fanns ingen du va nöjd me så får man ingen lust längre att va vänlig. Gabrijel tyckte också att ja va taskig först, men när han fick höra hur omständigt de va innan personen skulle komma och hur den bettede sig här hemma så vart han så rasande och frågade va faan ja tog hem såna folk för. och sa att personen kunde ta in på 5 stjärnit hotell om hon nu änns skulle klara en sån sak.
Men nu så har ja fått skrivit av mig lite de va skönt, Nu ska ja bara ägna mig åt mig själv Gabrijel och våran lilla bebis de är de ända som betyder nått för mig nu,
Nu ska ja somna om nåra timmar för att sedan springa maraton i tvättstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0