Bloggare ! :)

Nu är ja en bland er haha välkommen till min blogg får se om de blir så intressant att läsa, de händer ju inte så mycket vid mig nu förutom jobb och en mage som växer. men ni kommer få chansen att följa mig och Gabrijel genom min gravidtet.

 Ska snart iväg och träffa en läkare i dag och kanske få se ett littet ultra ljud :) mer info kommer senare efteråt, nu ska ja äta litte frukost så att ja inte faller ihop hörs senare pussich




Nu så har jag änkligen kommit hem och slagit meg ner framför tv:n.
va först hos läkaren en snabbis fick se ett ultraljud där man såg bebisen sparkade :) sedan så gick ja hem och tog ur mit löshår fy faan va jobbigt de va men nu är de ur och vääääldigt kort ångrara mig litte, men nu kan ja tvätta de iallafall så jäävla gött.Sedan efter de så kom Gabrijel hem och då åkte vi och storhandlade, och tog en sväng förbi grillen *Mums*.
Och nu ligger ja här och ska mysa med min älsklign.

ha de bra där ute see yaa.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0