Stort sug

Nu har ja varit rökfri i 4 månader, de har gått ganska bra visst har ja varit sugen och så mmen tro de eller ej ja har inte rökt en ända cigg.  men nu är suget så jäääävla stark så ja vet inte vad ja ska ta mig till blir så deprimerad arg och grinig. jag vet inte vad de är som drar mig till de för när ja står nära nån annan som röker så tycker ja att de luktar skit, men ja vill ändå ha en cigg. Ja vill verkligen inte falla dit även om de kanske bara handlar om en cigg så är de nästan som 10 för de lilla barnet, plus att den inte är van heller och sen så känns de ju så onödigt att börja igen när ja ändå har hållt upp så länge.
I got crazy får krypa ner i soffan och tycka synd om mig själv buhu.


                 

Kommentarer
Postat av: hanna

börja för tusan inte ryka i gen!!!!!!!!!

2008-10-21 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0