Svårt att säga "jag älskar dig"

I går satt ja och Gabrijel och pratade en hel del sen så säger han jag älskar dig, sen frågar om ja älskar honom. Klart jag gör de men ja kunde inte säga de rakt ut varför är de så svårt? ja älskar honom mest över allt annat han är underbar de bästa som hänt mig men varför kan ja inte säga dom där tre orden rakt i ansiktet på sms och sånt kan ja skriva de hur mycket som helst men när han är framför mig så blir de skit svårt. kan någon svara på de. Han är mitt allt och ja älskar honom av hela mitt hjärta. han ställer alltid upp med allt om han inte alltid kan så gör han alltid så gott han kan. Han är mannen i mitt liv och ja kan inte beskriva hur glad ja är att han ska bli far till mitt barn, Ja har de bästa man kan tänka sig just nu. ja är så lycklig.


                                           

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är så glad för din skull :)

2008-10-06 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0