Utmaning

Utmanar www.maaree.blogg.se 


Vad ska du göra i helgen ? Mysa med älskling och åka till ikea
Vem ringde dig senast? Miriam
Senaste piercingen? tungan
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Röööva
Har du fått en komplimang idag? Ja, får jag varje dag :)
Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? Ja
Vilka länder har du varit i? Danmark, Spanien, rumänien.
Är du kär? Som bara den
Vad har du ätit idag? Äter just nu havregrynsgröt
Vad var den sista drömmen du minns? kommer inte ihåg
Husdjur? inga
Har du pojkvän/flickvän? Sambo
När spydde du senast? för nån vecka sen
Vem var du i Stockholm med senast? bor ju i sthlm:P
Vem var du i Gbg med senast? Familjen tror ja
Vem såg dig gråta senast? Gabrijel
Vem såg dig skratta senast? Gabrijel
Vilket humör är du på nu? Helt okej
Vilka festivaler ska du på? Inga, inget som intresserar mig
Vem vill du kyssa nu? Min älskling
Vad vill du helst göra nu? Mysa ed Gabrijel
Favoritsport?  fotboll 
Antal ärr på kroppen? ingen aning
Antal blåmärke på kroppen? på handen och armvecket, sen dom tog blodprov
Favoritspel? inget
Vad har du gjort idag? vaknat, tittat på the voice somnat om diskat och äta frukost.
Vad ska bli kul? Pussa på min älskling.
Vad sa du till någon senast? hej då 
Vad står det i dina 2 senaste SMS? Jag kan bjuda dig på . . . om du vill ;)
Värsta Känslan? Att se de jag älskar inte må bra
Bästa känslan? Att alla jag älskar mår bra
Din första tanke när du vaknar? de är väll inte dags redan
Vilken ringsignal har du på din mobil? ljudlöst, annars har ja "Spin ya rag" med lil jon
Har du någonsin varit kär? Jag nu ja :)
Vad har du på dina väggar? Tavlor, ljusstakar hyllor
Vad har du under sängen? inget
Ser på? dataskärmen
Lyssnar på? reklam från tv:n
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Mina biologiska föräldrar
Vad vill du bli när du blir stor? en bra mor och fru :) 
hur skulle dina vänner beskriva dig? Snäll, omtänksam, dålig humor,:P bryr sig m.m
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? När ja fick veta att ja va gravid
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? att föra saker i sista minuten
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? ingen
Vilken superkraft skulle du vilja ha? Få alla att må bra
Vad är du beroende av? Gabrjel
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0