Vecka 16

Nu så har ja kommit in i v 16 med andra ord 4:de månaden, och magen är väldigt stor nu faktis, känner mig verkligen som en tjockis.:) på bara en vecka har den växa.
Annars i dag så steg ja upp kl 7 för att ja hade tvätt tid och tvättade till kl 1, sen vart de att städa och duscha.

I går så va de i års dag för mig och Gabrijel de började de inte så värsta bra massa tjaffs och grejer, så ja tog min sura min och åkte till haninge för att kolla runt litte, men de dög inte så ja åkte vidare till Farsta. Sen när man kom hem så va gabrijel redan hemma så vart vi sams men ja somnade väll givetvis och han satt och lyssnade på motorcyklar på intrnet haha.. spännande ett årsdag de där haha.

Nee ska göra mig klar judith ringde förut och frågade om ja ville med henne ut och äta på chinan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad glad jag blev av det du skrev :) Tack så jätte mycket..

Jo du är väl Maggans dotter ?:)

Men vad kul då måste jag ju följa detta det är ju så härligt :)

Massa lycko kramar till er :)

Ha det bra / Emelie

2008-10-24 @ 12:28:01
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0