Huddinge

Vart kommer all ork ifrån? inatt va ja upp tre ggr för att mata och sen så gick man upp halv sju när gabrijel skulle vakna. Men känner mig ändå inte direkt jätte trött.
Vi hade tid på huddinge i dag, återbesök. 
Fy fan vilken stessig morgon fast bussen inte gick fören 08.40 så va ja tvungen att gå upp halv sju, och inte änns de räckte till. Platta håret, sedan väcka Benjamin för att äta. och han ligger och njuter ett bra tag fast han inte äter hela tiden men tar man bort honom skriker han, så de tog en halvtimme, sedan somnar han om, man lägger ner han byter blöja, då börjas de skrika och ska ha mer mat. Klär på honom för att sedan klä på mig. vilket inte blir lyckat för att han vill ha närkontakt. Tillslut så somnar han. man börjar klä på sig själv  och börjar sminka sig. kanske ska äta frukost också men nej tiden räcker inte till. Dags att gå sätter på honom ytterkläder, men de luktarv kiss byta blöja fort som fan. På med overall han börjar skrika. lägger han i vagnen ger honom en napp han blir tyst. På med mina skor. har jag allt nej väskan ja. springer rusar till bussen, sätter mig på och svettas.

Benji är en aning gul för att när han föddes så kunde han inte suga så han fick typ inte i sig nå mat på ett dygn men enligt barnmorskan så va de ingen skada och normalt, Ja mena vem ska man inte förlita sig på om barnmorskan. Andra dygnet så började han få grepp om hur man suger men ändå inte perfekt och ja menar de säger ju sig själv att om man inte får mat så orkr man inte så tillslut så har han inte haft nå ork till att suga, han blir liksom bara iver och börjar hacka med huvet typ, så man har fått börja pumpa istället och köpt ersättning för han äter skit bra i flaskan. så i dag hyrde ja en electronisk bröstpump. PÅ huddinge så vart han undersökt igen och de visar sig att när han väl ammar får han inte i sig den mängd han behöver därmed blir han gul och slö. men läkaren ville ge oss ett dyn till eftersom de har visat sig att han har gått upp i vikt och mår väldigt bra för övrigt. men de är gränsfall för solning, så i morgon ska vi dit igen för att ta nya värden.
i dag fick ja min första fontändusch när ja bytte blöja på rackaren, och jäklar i have va de sprutade.
hans navel är btw jäääävligt rutten.
nee nu börjar de skrika här, så jääkla sällskapssjuk denna unge vägrar att ligga själv måste ligga i famnen.vilket va himla jobbigt i dag när vi åkta vagn. att hålla koll på han som hänger på mig med en arm och sen styra vagnen med andra, men de gick han är ju ändå min lille pöjk :) Älskade Benji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0