Sovmorgon.

Nu ligger Benji och sover i min arm. Han gav mig den första sovmorgon på 4 veckor typ, men när han vaknade halv nio bröt de utåt han har skrikit i en timme. Fast i går hade vi ett hejvilt party han skrek konstant i sex timmar. så tillslut ringde ja pappa och han sa att ja skulle försöka va lugn och prata lungt med han. för både ja och G va helspännda här hemma. Tro de eller ej men de hjälpte.
ne nu ska ja in i duschen medans han soveroch fixa mig, för att sedan ut i fina väödret. gick inte ut nått i går för mitt ena öga hade svullnat till max, men nu har de lagt sig litte och sen får ja väll ta glajjerna på mig :)

På måndag är han redan 4 veckor de går så fort allt fattar inte

Kommentarer
Postat av: ....

GRATTIS jätte söt ! MVH VERONICA

2009-04-26 @ 18:38:13
URL: http://veronicaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0