Suntag

De har varit en riktig grabb kväll här i helgen, massa killar som sitter och spelar ps2. Och min lilla Benji då ;)
Vi va vid huddinge i går och då hade hans blodvärde sjunkit så han slipper bli inlagd och man märket verkligen på han att han har blivit piggare nu vaknar han själv för mat och somnar inte direkt efter, efter han har ätit och man har bytt blöja på honom som han skriker sig egenom när man torkar med tvättservetter så ligger han och kollar med sina underbara fina ögon. Man kan ligga och kolla på honom i flera timmar. även när han sover på nätterna måste ja stiga upp för att kolla hur de står till med han.
Numera är ja jätte lättväckt, de räcker med att han typ bara ligger och smackar som han brukar göra innan han brister ut i gallskrik, så vaknar ja av de lilla ljudet. Medans Gabrijel inte änns märker när han skriker och ja går upp, fast han hinner inte skrika så mycket efetrsom ja hinner vakna innan de händer.
hans navel lossnade i går me vilket va jäävligt skönt för de va verkligen ingen skön doft.
Han är så lugn lilla Benjamin så de inte är sant han gråter bara om man inte är framme med mat fort nog, annars så kan han även ligga helt själv och somna. fast ja brukar bära över honom till våran säng vid morgonsnåret Han är verkligen så jäävla mysig.
Bristen på bilder är för att dom bilderna ja tar med min mobil kan ja inte lägga över på till datan för att min kabel är borta nånstans så då får ja först skicka över bilderna till Gabrijels mobil så att han sen lägger in dom på datorn. Men ja ska köpa mig en kabel i veckan till min lur. Och se så går de inte så mycket tid till att sitta vid datorn nu heller, även om han sover så vill man ju då när läget finns att umgås med min man :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0