Mörka rum

Helt nyvaken och nej ja har verkligen inte sovit ut, Benji krånglar som fan med sömnen. i går somnade han vid åtta som han alltid brukade göra för en gångs skull. men då vaknade han vid halv elva och va klar vaken till efter tolv ¨nångång som  tur va så är ju jag alltid vaken vid den tiden så ja tänkte nu borde han sova länge i morgonbitti. Men nej han vaknar halv sex och vägrar somna fast ögonen går i kors på honom tog honom till våran sä'ng så han inte kände sig så ensam, han  fåt ligga i sin säng hela nätterna nu för både han och gabrijel rör på sig så mycket i sömnen , så säkerheten först. Så han låg i våran säng och smågnällde och ingen mat ville han ha heller, så vid sju fick ja nog gick upp la honom i mina armar då började han gallskrika, så fick ja gå runt med han här tills han somnade vid efter sju,la mig framför tv:n för ja kunde inte somna fast ja va hur trött som helst, somnade tillslut för att bli väckt en halv timme senare han vaknar igen ger han mat han äter bara lite för han somnar vid flaskan försöker ge honom mer men han vaägrar. ja lägger mig i sängen , då en halvtimme efter vaknar han igen för att äta, han äter och somnar om, när ja vaknar upp igen av att han ligger och sparkar i väggen vid sin säng såp är kl elva får panik men vill fortsätta sova för ja har heeeeeeeeeeeeelt slut inte utvilad alls, Och gabrijel stack nyss och träna så ja är själv med mitt lilla monster i den mörka lägenheter.

De är jku så jävla varmt så vi har lagt ner och stänkt persienerna för att inte solen ska komma in, de ser jävlit deprimerande ut både utifrån  och innefrån men gush va de är vaaaarm. Hatar att ha de så här instängt de ser ut som riktigt fängelse, Grannarna lär ju fan tro att vi är rädda för folkhehe.
Ne nu ska ja göra iordning litte frukost, blir nog scones som ja gjorde i går göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0