Sooovmorgon :) Shalalal

Japp fick änkligen min sovmorgon i dag.. Benji vaknade vid sju och somnade vid nio och då sov han TVÅ TIMMAR!!! underbart underbart.sen vaknade han åt mat och nu så sover han igen  Lovely.  I går föresten så va jag juu i jakobsberg och träffade laleh, vi gick runt fikade och hade de mysigt, hon skulle tyävärr åka och fira sion kusin i dag men kommer snart igen ;) när ja kom hem så lämnade ja över Benji till G så ja kunde ta itu med tvätten kl 7, nu mins ja varför ja inte tvättar så sent man är ju så grymt seg usch och fy. Men de va värt de de vart bara fyra maskiner denna gång istället för sju. och sen så har ja bokat tid på söndag igen. Undrar bara hur länge de håller i sig med att ja tvättar två gånger i veckan återstår att se.

Just de vill bara berätta att min baby sis har kommit till blogg världen, kolla in henne. Lätt mer läsvärt än min haha
Gaymachine






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0