God Morgon

Sitter nyduschad och äter frukost finns de nå bättre än att bara njuta i lugn och ro med marmelad macka och titta på bollibompa :) Gjorde även ett tapper försök att klippa mina tånaglar i dag men magen är fan i vägen så får vänta tills G kommer hem så får han hjälpa mig.
Ska senare iväg till barnmorska vid kl ett och kolla läget litte.
Nu kommer litte uppdatering från helgen

Fredag: Älskling tog med mig ut och åt födelsedagsmiddag, senare på kvällen så åkte ja till farsta för att få hjälp av Judith med mitt hår va bara tvungen att permanenta de nu de va inte en dag för tidigt kan kan ja lova, så nu är håret lite långre och rakt :)

Lördag: Vaknade som vanligt upp efter tolv jag och Gabrijel åt då såkallad frukost för oss va de de iallafall..:P  Seadan frågade Miriam om ja vill med till Sollentuna för Afrikans fest visst jätte trevligt om de inte va så långt med nattbuss och allt, men efter massa om och men så fixade ja mig, plattade håret och drog sedan iväg,  Va lite orolig att de skulle bli dyng boring med tankte på att ja har svårt att gå på fest utan att dricka, har typ inte vart ut nått sen ja vart gravid. Men tame fan de gick de va så jävla kul helt underbart, Man kanske har vant sig vid att inte ha alkohol i kroppen. Men va ändå tvungen att åka redan runt halv fyra för att ta busen hem de tog ju som sagt en och en halv timme att ta sig hem, så tröttamt att åka buss somnade nästan. Kommer hem och hittar en sittande sovande man i soffan, men gick bara förbi raka vägen till köket där ja tog mig ett äpple sedan bums i säng hann intte änns äta upp mitt äple så ja somnade me de i handen :P

Söndag: Sov som vanligt till efter tolv plus att ja somnade på eftermiddan, tog fan inte arslet ur soffan fast de såg ut som ett bombnedslag, men medans man låg i soffan och sov hade min underbara man röjt undan, hade lagat mat diskat och även gått i väg till affären, så när man vaknade upp va allt tipp topp :)

Nu ska ja platta håret  Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0