V 44+0 (45)

Söndag betyder nu ecka och en vecka mindre tills beba kommer. På onsdag ska ja på ultraljud för för att kolla tillväxten på bebisen, har inte växt så mycket sist ja va hos barnmorskan. men annars mår den bara bra. men något nervös är man. men barnmorskan sa att ja inte böhövde oroa mig särskillt mycket för den har sjunkit ner en aning så kanske därför.
Här hemma så lever ja och min man helt tvärtom än va dom "normala" människorna gör, vi är uppe till 3-4 på nätterna och går upp efter tre, men vi har de så mysigt de känns som om man får mer saker gjort på kvällarna som i går så fick vi för oss att skura ugnen kl 1 på natten och efter de så stekte vi kyckling och mega god sallad  :)
Nu ska ja ta för mig litte mat ännu en gång

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är oxå en nattmänniska, men det vet du väl redan:)

2009-02-24 @ 10:49:35
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0