Helgen är slut

De va väll som självaste fan att helgen redan skulle ta slut. Fast de är väll bra för nu börjar en ny veckan och en vecka mindre tills ja har BF, Bebisen har varit helvild senaste dagarna den har har sprakat och haft sig där inne så att ja får riktigt ont speciellt i revbena.
Måste ju säga att ja faktis saknar min gamla kropp längtar till våren när lillen är ute när man har återställt sig köpt lite nya tunnare sommar kläder och går ut med vagnen längtar som inehelvete.
Va hos barnmorskan i torsdags btw mitt  mått hade växt fyra cm så visst har ja blivit större men jag är fortfarade ganska liten tyckte hon men inge farligt för ja följde kurvan precis som ja skulle.
Nu ska ja gå till min älskling och försöka få sig ett littet skjut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0