Inte dammsuga under säng eller soffa

Min man är så jäävla mån om mig och min mage så nu är de förbud att dammsuga under sängen och soffan,  och när man ska vända på sig i sängen så så får man höra försiktigt försiktigt akta mage. haha Min gulliga bumbibjörn :)
Idag så skiner solen helt underbart ska snart ta och knalla mot affären för att handla lite mat är sugen på typ nån soppa köttfärssoppa eller nått. de är så knepigt de där med köttfärs ja hatar köttfärsås och spagtti men allt annat går bra att äta med köttfärs men ja tror de är den där tomat grejen man har i för ja tycker inte om korvstroganoff heller direkt, falukorv över huvve tage tycker ja är jävligt äckligt.
I dag är de bara 80 dagar kvar till BF ja är så inne i detta med att va gravid att ja även hade glömt att ja faktis fyller år om två vecker. men vad är 21 att fira, firar nog hellre att de nästan bara är två månader kvar till BF då i ställe :P
nee dags att sätta på klär kan inte sitta här i handduk hela dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0