mage i vädret

NU ligger man i soffan med magen i vädret och de är en riktig bucklig magen de är riktigt håll i gång där inne måste ja ju säga,
i går hade vi en riktig mysdag va i farsta centrum med sebastian anita och deras som åt på mcdonals och stor handlade och så, sedan tillbringade vi eftermiddan/kvällen hemma hos dom åt mega god mat från juggan så om man vart mätt jajjemen :)  senare på kvällen kollade vi på Benjamin Button, inte så värsta bra som ja trodde. bra och spännande men den va så seg så både ja och anita somnade så grabbarna fick kolla klart själva.När filmen väl va slut så väkte väll Gabrijel mig och ja frågade hur den slutade, då visade de sig att han dog som ett spädbarn, och vem fick inte tårar om mesiga mig?! började storböla och kom fram till att då vill ja inte döpa min son till Benjamin verkligen inte,just nu ger de namnet mig rysningar så de står härliga till. Så de blir nog en liten Casper trots allt om de blir en pojk dvs,

Just de fick min telefonräkning här om dan på typ 1000 kr, och undrade vart fan ja har ringt för så mycket för ja ringer verkligen inte mycket mest komviq bara typ och de kostar inte mycket med kompis, men då såg ja att 500 kr va sms biljett, då  har ja köpt sms biljett varje gång ja åkte nånstansför typ 500 spänn, och typ 250 för telefonen, så egenkligen har ja bara ringt för typ 300 kr. som ja inte tycker är allt för mycket egenkligen, men tack vare biljettena så vart de en räkning på 1000 kr . så nu blir de buss kort eller gå till tåget så går de ju faktis att planka, för ja åker inga långa sträcker direkt längst till farsta liksom som är typ 4.de stationen från mig.
Ne nu ska ja duscha och sedan mysa med min lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0