mmh

sist ja skrev så va helgen slut och nu så börjar en ny. Nu sitter ja med min ost, mamelad smörgås och en kom med te. Efter ja har ätit klart så ska jag ta och börja städa fattar inte vart all skit kommer ifrån. När G slutar jobbet ska vi åka och storhandla de har varit rätt öde i kylskåpet just nu ett tag.Just de kom på att de är en vecka kvar tills ja fyller dena gång gick de jävligt snabbt alla andra år tycker ja att de har tagit så lång tid mellan jul och min födelsedag men de är väll för att ja numera inte bryr mig direkt orka gör stor grej av de liksom.
Nu är de nio veckor kvar tills ja är beräknad föda guud va ja längtar och hoppas ja håller mig till BF datumet. Vill ha min beba nu,
Namnen som vi har om de skulle bli en kille är Benjamin eller Casper Casper va Gabrijels idee. och blire kille får han bestäma har vi kommit överäns om men ja kan nog muta honom på nått sätt:P. Om de blir en tjej ska den få heta Michell. Mellan namnen är fortfarande litte luddiga me den kommer få bådas efternamn iallafall. Marjanovic Rubin, eller tvärtom. 

Dags att städa


Kommentarer
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Grattis till bebben i magen !

Lycka till =)

2009-01-23 @ 16:56:12
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0