Rubrik

ingen uppdatering på ett tag trodde aldrig de skulle bli så att man har så mycket att göra så man inte hinner blogga eller orka blogga när man väl hinner. hur fan lyckas alla andra som blondinbella kissies och dom?
aaja tillbaks i sthlm är man i allafall farsan körde mig i lördags vart uber gla för att träffa Gabrijel igen fast vi bara va ifrån varandra i tre dagar.

i går kväll gjorde ja min G ledsen igen, innan ja vart gravid så fanns de inge bättre än att ligga nära honom och somna i hans famn. Men nu vill ja inte de längre ja vill ha så mycket space som möjligt så i går när han kramade mig så började ja sucka och han fattade inte va som va fel tillslut stog ja inte ut så ja fräste åt han kan du ta ditt eget jävla täcke och lägga dig på din sida kanske. han ba vad är de inget mummla ja och gick till soffan, han fick bönaa om be för att ja skuule komma till sängen igen stackarn, Han är guld värd som står ut. men nu är de inte långt kvar bara tre månader sen så har vi vår lilla beba :)

nu ska ja börja plocka och städa.
min lur fukar fortfarande inte de fick lämnas in igen.
så de ¨får bli bildlös blogg ett tag till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0