Fredag

Jag har inte fattat de där med Benji namn, Han heter Ivan Arne Marjanovic Benjamin Rubin. Ivan och Arne är från hans morfar och farfar, Marjanovic är gabrijels efternamn Benjamin tilltalsnamn Rubin efternamn som jag. Fast i papprena står de benjamin Marjanovic Rubin, de är inte de som stör mig utan de som stör mig är att de finns tre namn att välja på och inte ett av dom namnen kan folk uttala rätt. oftast får man höra Beenjamin Som uttalas Bänjamin, eller Marjanovik Som uttalas marjanovisch, och ruuuubin som diamanten fast de fattar visst inte folk, är e vi som har konstiga namn?!
Nog om de
Nu är Benji 4 månader och har börjat med gröt. sist vi va vid MVC så vägde han 5.500 och va 60 cm lång. han kan sitta nåra sekunder fast han är fortfarande framlutande. fattar inte vart tiden tar vägen allt går så fort om två månader är han ett halv år.

ja hade så mycket att skriva men just nu har ja fått hjärnsläpp.  och inte går de att ladda upp bilder heller

BTW vilka är ni som läser min blogg jääääkligt nyfiken på vilka ni är förutom du då Isabell :P
Men komentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Sv: vad kul att våra barn är så jämn gamla!

ska jag genast börja följa din blogg!

Lite kul ju!



Hoppas du har en bra dag!

2009-08-01 @ 14:56:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: emmelie

Jag läser mia :P

2009-08-02 @ 00:39:05
Postat av: Aisha

hahaha 4:de gången jag läser din blogg :P

2009-08-20 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0