Uppdatering

Ska nu försöka uppdatera så gott som möjligt. Vi kraschade våran dator så vi va helt utan dator i litte mer än tre vecker där av ingen uppdatering. på senaste tiden har ja fått en aning saknan, saknar min mage, mina gamla bröst, ja saknar spontana utekvällar,saknar att sova hur länge man vill saknar också min gravid mage,Saknar min plutt isabell. de är så mycket ja saknar men har inte kommit på de fören nu. Men ja älskar min son han är helt underbar förutom när han inte får som han vill då blir han ett littet monster, nästa vecka blir han 4 månader han har redan börjat med ersättning två vi började litte när han vart tre månader för han äter ju som en gris. Just nu så kan han fästa blicket och följa med den, vända huvudet när han hör nått, Han kan greppa och försöker få tag på saker fast han vet inte riktigt hur man gör än, men sin hand vet han hur han stoppar i munnen ibland är de bara den som gäller och inte nappen.Han pratar och provar olika ljud, han försöker sätta sig rätt upp i babysitten.
Ja de är typ de just nu håller vi på att öva på att sitta men han vill bara ställa sig upp hela tiden.

de va typ de just nu vet inte va ja ska skriva är så trött benji har fått för sig att man ska upp kl 6 nu för tiden igen.
har massa bilder men orkar inte lägga in på datan nu.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej också :)

2009-07-28 @ 10:43:57
URL: http://ronjabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0