Inge vidare

Denna dag vill ja inte vara med om igen. sov inte många timmar i natt ja och gabrijel hade massa mys för oss. (de va dock underbart) men sen så vaknar benjamin vid sex tiden och är jätte gnällig höll på hela förmiddagen, Kollade ut de va helt grått ute men ändå ganska varmt, hade tvättid ja som älskar att tvätta *NOT*  när tvätten vart klar tänkte ja fixa mig för att ta mig upp till stan för att handla födelsedagspresent till Gabrijel som blir 30 på söndag. men så börjar de regna. som tur va så somnade benji han har bara vaknat för att äta sen somna han igen, vi alla tre slocknade och vaknade typ nu, gabriel är ute med nåra kompisar de är en kille från USA som är här som dom inte träffats på två år. Så här sitter ja själv nu och känner att ja bara vill krypa ner bredvid Benji i sängen igen men nee nån motta får de väll vara, har bara ätit en smörgås i dag men är fan inte hungrig. Sitte och oroar mig en massa benji har inte bajsat på tre dagar nu och sist tog de fem dagar innan han bajsade men dom säger att de kan va så efetrsom han får ersättning. Men förut så har han ju bajsat varje dag, sen så gick de ner till varannan och nu fem dar ska de verkligen vara så!? Är så jävla depp på allt just nu.






Har försökt film när han skrattar och pratar men han vill vrkligen inte att man ska filma när han gör de för så fort man är framme med kameran så slutar han. Men nu ska ja ringa hem min man vill inte va själv vill mysa

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej Mia förlåt om jag lägger mig i, men när vi läste spädbarnsvård kursen sa de att det i bland kan gå upp till en vecka på bebisar innan de bajsar. Så det behöver inte vara fel eller något konstigt. Det kan alltså vara många dagar emellan:)

2009-06-12 @ 18:36:57
URL: http://emmeliejunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0