Tårar

I dag kunnde ja inte ¨hålla tillbaks de längre, skulle klä på mig för att mig till stan, provade ett par jeans sedan ett par till och då sprack de ut. då insåg ja verligen ja är jäkligt tjock.. Ja har alltid vetat att de har funnits nått extra lager hull men när man provara plagg efter plag efter plagg hela tiden så släpps spärren från mitt huvve den spärr som har sagt litte hull är la inte farligt, och den där jävla dieten ja skulle köra fuck that ja har aldrig behövt följa nån jävla diet förut. Som isabell sa förut man har ju kunnat äta chips till frukost och lunch när vi gick i skolan, men lik förbannat kom man i sina kläder. Min vikt har alltid pendlat under tiden ja gick på gymnasiet men ja hade inte behövt nån jävla diet ja forsatte med mina vanor ha ta chip istället för mat. och inte tala om hur jävla mycket alkohol som slant ner men hade aldrig haft tanke på diet för man gick ner igen. men vad händer efter gymnasiet,? man måste börja jobba oroa sig för hur man ska försörja sig, ska man plugga till vad? man träffar en kille flyttar till sthlm blir gravid och i slutet sitter man här gråtandes för att man inte känner igen sin degmage,stora röv och kärlekshantag.



                                                                                           NU
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0