Ensamt

Då sitter man här ensam har  bara varit själv en timmer men redan så känns de depp, ja brukar inte bli sån när han går ut eller nått för då vet ja att han kommer tillbaka men nu kommer han inte fören om 3 dagar. Usch hatar verkligen att vara själv hoppas att de finns ett "familje" rum på BB så Gabrijel också kan vara där för annars så kommer ja bli skit nojjig.
Och ont i ljumskarna har man så nåra promenader är de ju bara att drömma om dessutom så tog G med sig hörlurarna  så då har ja ingen musik. han fick välja på de eller datorn :P haha.

Natten har ja kännt mig jätte konstig helt matt och svettig, medans man ligger oh halvsover så får man en suruppstötning som vanligt, tänker inge mer på de, men sen så käner man att de är på väg med mer. uppåt rusar in på toan och hela dagens meny kommer upp i en halv timme pågick allt. och ja som verkligen inte är nån som spyr har inte spytt under hela gravidteten, så  jääävla äckligt, lägger mig i sängen med tanke på allt ja spydde så är magen inte så spänd och man känner inte riktigt vart bebisen ligger, försöker somna men de går inte tänker bara på bebisen hela tiden så ja ligger som vanliget och klämmer lite på magen men ingen reaktion får man blir helt hysterisk väcker G för att berätta vad som har hänt, och de räcker med att han bara stryker lite lätt på magen så får man en knuff,  Att en liten liten knuff kan göra att man känner sig s lättad :) tillslut så kunde ja försöka koncentrera mig på att försöka sova älskling gav mig ett stort glas vatten de behövdes verkligen men de fick ja ju sota för en timme senare, men de va väll bara att springa upp på toa och sova vidare.

Nu ska ja försöka få ag på miriam och se om hon vill vara hos mig dom här ensamna dagara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0