Glad

Man blir så otroligt glad av att solen skiner, så istället för att buttra när ja gick upp i dag så slängde ja på musik i hösta hugg plattade håret med ett leende på läpparna, har även plockat lite här hemma så de ser lite snyggt ut i kväll när älskling kommer, ska snart på en tripp till centrum nu för att handla lite så ja kan göra god mat till han också. undra om ja ska köpa permanent kanske, eller om ja väntar lite de har börjat växa ut lite men kanske är bättre om de får växa lite till för annars blir de så mycket över, ja har ju ändå platttång  :P.

Nu ska ja sminka mig ja jag vet ja sminkar mig fast ja bara ska till centrum här i jordbro men som sagt GLATT HUMÖR!!! sen ska ja ha i mina linser också de va littepyssligt att få i dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0