Gyllende tider

Sitter just nu och spelar gyllende tider för fulla muggar fick ta på min hörlurarna för Gabrijel är inte direkt nå fan av svenne musik, Så han tog tag i sitt PS och börjar spela nå gangsterspel medans vi väntar på maten, min man har nämligen slängt ihop nå mega gott kött potatis lök paprika och tomater och slängde in allt i ugnen och de luktar ljuvligt han är duktig minsan min man :) 
Va hos bm i dag allt såg bra ut den lilla hade sjunkit ner sen sist så måttet va typ desamma. och nu ligger den där inne och har hicka stackars liten. Nästa vecka är de dags för ett ultraljud igen för att titta tillväxten. hoppas bara den förljer sin kurva den kommer inte bli så stor men tur är väll de den ska ju komma ut me :-P den va 14 procent under medel, fast man vet ju aldrig de är ju fem veckor kvar nu skulle inte förvåna mig om den börja växa nu och lägga på sig nåra kg.
Nu ska ja göra min sallad älskar sallad med fetaost majs lök gurka och grönsallad då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad snabbt tiden går alltså,tyckte du nyss berättaatt du va gravid!

2009-03-05 @ 15:54:12
URL: http://mammihanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0