päronsplitt

Har snart slängt i mig ett helt paket päronslitt för mig själv de går verkligen inte att sluta äta.

Nu är de ne vecka kvar tills jag har BF så man går spännd hela dagarna för att man aldrig vet när och vad som händer. Vill ha bebis nu nu nu.!
Har redan bäddat bebissängen, och hämtat vagnen somstår inne, och man blir full av glädje så fort man kollar på dom, så nu är de bara bebisen som saknas. Har fått så mycket rabbatkuponger också från både pampers och libero så de blir väll att handla ett lass med sig hem innan dom går ur tiden.
Men de verkar finnas all tid till de, tycker om att dra ut lite på saker och ting så att ja inte går rastlös den sista tiden. Men de jag har hunnit med är att storstädat, vi brukar damma och dammsuga en gång i veckan men inte så här mycket nu drog vi ut soffan och säng, damma uppe på alla gadrober, alla skåp och låder i köket. bakom element och alla perssjenner. jaa allt i stort sätt. och de märks att vi tog allt för de är fortfarande fräscht här hemma, annars tycker ja de blir skitit igen efter bara nån dag, men de har hållt sig nu.
Har även varit och handlat lite mer bebiskläder och ny bh, som faktis är lite liten men aaja får köpa en större storlek nästa vecka. ja vet fan inte vilken storlek ja har längre, och hatar att prova massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0