Väntan

Denna väntan gör mig galen nu är de inte långt kvar men de verkar som om de aldrig tar slut, vill bara ha min bebis nu.
Va på ultraljud förra veckan den vägde 400 g minder än den undre kurvan men bara den följer sin egen kurva så ska de va nåra problem har tid där nästa onsdag igen för att kolla och i morgon är de dags för BM igen. har en del frågar, har fått sån jäävla klåda på hela kroppen de började på fingrana som små myggbet sen så har de fortsätt på fötter ben mage och rygg. Man smörjer och smörjer men de hjälper inte.
I helgen skulle vi till ikea men de vart inge i lördgas så vart de för mycket sömn, och i går söndags så skulle vi åka och handla väl där inne så känner ja hur de bara blir suddigt framför mina ögon och faller ihop som tur va höll Gabrijel fast mig så ja inte rammlade så vi fic rusa igenom affären för att få de vi ville ha sen va de bara att åka hem så åt ja lite fruksallad och blev att må illa som tusan sen så somnade ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0