Då kör vi

Ja nu är de la dags igen för ett inlägg. Tiden går så jäkla fort  Benji är redan lite mer än en månad och växer som tusan, när vi va på bvc sist så vägde an 4 KG asså fatta han har blivit ETT Kg tygre på en månad och är 52 cm lång, hans byxer början redan bli lite små, Snacka om att man inte riktigt hänger med. han har börjat fästa sin blick skrattar och sprattlar som en liten fisk :D  Och de där med att gnälla har börjat att lägga sig iallafall när de är ja som har honom, för gabrijel går inte så bra för att få honom tyst :P Mammas lille pojk.! Finns så mycket att skriva men vette fan vart man ska börja.

I går va ja föresten på stan med Tove så himla kul att träffats har inte setts sen studenten typ, snackade och pratade roliga minnen från klassen, för visst fn fanns de en hel del minnen. Jag och benji kom upp till stan lite före henne då passade ja på att springa in på HM en snabbis för dom har ett par skor ja vill ha men som typ aldrig finns i min strlk, att ha storlket 36 är inte alltid kul. men iallafall ja sprang in hittade mina skor jiiiippi tänkte ja helt överlycklig ställer mig i kassan och ska betala, då ropas de i högtalarna " ALLA MÅSTE LÄMMNA BYGGNADEN FÖR EN BRAND HAR UTLÖSTS" känner hur man börjar drabbas av små panik, tänker på min Benji samtidigt att ja blir flyförbannad av att ja inte änns får betala när ja änkligen hittar dom. men ber personalen lämna dom bakom disken. och hoppas på att de verkligen är brand nu med tanke på all strul. men nej då dom öppnar igen efter kanske en kvart, men bra va väll de så ja fick mina skor, eller bra och bra när ja väl kom hem och provade dom så tyckte ja inte alls om dom, så ja lämnade tillbaks dom i dag.

Min mobil är nu inne på lagning för tredje gången så nu har vi bara Gabrijels lur att fota med grymt frustrerande. Ne nu måste ja hitta min snusdosa (Jag vet isabell skit löjlig är ja :P)  ja har tappat bort nånstans här hemma affären är ju stägd så bara MÅSTE hitta den om ja ska hålla mig på topp.

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha ja löjlig är rätt ord :P SLUTA snusa!

2009-05-10 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0