Säg inte när ja ska mata MITT barn!

I dag så tog jag och Benji oss en tripp ut till Tullinge för att hälsa på Amanda, så himla mysigt må ja ju säga de ligger precis vid vatten, och sen så har dom små kaniner på gården som amanda har förökat haha. Och efter de så tog ja min lilla dagliga promenad som ja gör varje dag, har börjat mitt "nya" liv redan nu och de känns bra, allt överflödigt ska bort :) blir litte smått irriterad då ja inte får äta som ja vill men ge mig en vecka att vänja mig bara. Förövrigt så finns de inte så mycket att säga om denna dag.
Förutom att ja blir grymt irriterad när folk lägger sig i hur ja ska göra och vad ja ska göra med mitt barn sånna som inte änns känner mig. När vi va på tåget hem från amanda så vaknade Benji och han fick mat som han åt upp, sen så skulle ja lägga han i vagnen så han inte tycker om så mycket om de inte rullar så till början vart han lite gnällig., Då hör man en röst som säger du får väll ge honom mat! Wut ursäkta?! sen när började du ta hand om mitt barn, och dessutom hade han nyss ätit, vissa barn kan gråta utan att va hungriga, jävla kärring,!!!!


Kommentarer
Postat av: sladd

kan förstå dig för att mpnga har sagt till syrran dy ska göra så och så .det är ditt barn . fuck them puss sladdaa

2009-06-02 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0