Träffa killens Ex/ KK

Jag och gabrijel började vårat förhållandde med massa knas de har varit så mycket skit och knas mellan oss han har gjort saker som ja aldrig kommer att glömma som finns i mitt bakhuvve hela tiden, fast ja ändå litar på honom. vi har varit tillsammans ett och ett halvt år men de va inte fören när ja vart gravid och flyttade ihop vrat förhllande vart seriöst, de har alltid varit seriöst men vi har ändå varit osäkra på varandra och gjort dumma saker, dock är de han som står för dom mesta dumma sakerna. Men när ja vart gravid s bestämmde vi oss för att de ska va slut på allt skit som varit och de har funkat jätte bra.
Men i allafall går så va de skit fint väder ute men dock en röd dag så de fanns inte så mycket att gör,så vi alla tre satt hemma och bara glodde, men tillslut fick ja nog ja ville ut på promenad med benji. Benji somnade som vanligt direkt i vagnen. Så ja gick i lugn och ro och hade mysigt, sen när ja nästan är hemma så ser ja tre tjejer framför mig och dom glor som innihelvete, sedan så vänder sig ena tjejen sig om och frågar
"Är du Maria"
ja vem är du frågar ja.
"Det är N*** "
Mitt hjärta stannar till ja har aldrig sett människan förut mer än på bild, det är hon som har fått min kille att göra saker han inte borde göra de är hon som har gjort att ja har svårt att visa kännsler för honom. Allt ont som har varit mellan oss är på gruns av henne. För hon VISSTE mycket väl om att vi va tilsammans, och försökte uppmana Gabrijel för att lämna mig vilket han aldrig gjorde. Våran konversation fortsätter med lite kall prat typ som hur är de ja tror vi frågade den frågan saäkert fem ggr var.
Till slut får ja fram detta känns för skummt ja vet inte vad ja ska säga. och hon instämmer. sedan går vi åt sillda vägar.
På vägen hem rullar mina tankar. de första va att hon va inte änns snygg för fem öre, har han verkligen reskerat allt de vi hade för DE DÄR?!  och sen undrar ja varför va hon trevlig mot mig, visst eenkligen är de gabrijel både hon och ja borde va sura på för vi bda satt ju i samma båt. men allt hade varit mycket lättare om hon typ va otrevlig. för ja mena visst är de gabrijel ja borde va sur på och de är ja verkligen, men de va ändå hon som uppmanade honom !
Aja ja vet inte längre allt känndes så skumt bara, och varför träffar ja henne här av alla platser i sthlm hon bor inte änns i närheten. men de visade sig att hennes kompis bor här, vilket betyder man kommer kanske stötas på mer gånger.
När ja väl kom hem så brast ja ut i tårar men fick krypa in i den underbaraste famnen.

Och ni som tycker ja är dum i huvet som är kvar hos grabrijel och har barn med honom. SHUT UP den dagen ni hamnar i samma sits och har dom känslorna som fanns. Folk säger att har man gjort de en gång så kommer de fler. synd att ni har rkat ut för de, men ja har faktis lyckats att ändra på gabrijel enorm mycket.Ni skulle bara veta hur jääbla bra vi har de nu.Vi har en underbar son tillsammans och vi har mer planer på gång :)

Kommentarer
Postat av: vero

Det är starkt att du följer dina känslor tycker jag, gabrijel måste vara stolt som har dig ,

2009-05-25 @ 22:53:27
URL: http://veronicaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0