god morgon!

jag är vaken och Benji ligger på golvet skit förbannad för att han inte når in leksak som han kastade bort.
De va ett tag sen ja skrev här men de har inte hänt så mycket, Hade min första riktiga fylla på typ över ett å¨r och jaa de gick som de gick , efter en vinar och nån öl då hade slagit till ordenkligt mår ja ju säga kände mig fan inte nykter fören på lördgas kväll. I ¨går så va vi på BVC och Benji fick två nya spruter denna gång gick de litte bättre än sist han vart nog mer sur för att han vart fast hållen, sen så gick vi in på Öppna förskolan och satt där ett tag.
I dag ska de stor städas här hemma sedan bka litte scones. kanske åka till coop en sväng och handla litte mat.
Dags att sätta igång. måste plocka upp mitt vilddjur först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0