lean back

Ja har sprungit runt som en tok till centrum hemj städa benji vill inte sova. börja ta fram kläder som tur va tvättade ja i förrgår så de fanns inte så mycket tvätt men givetvis kläder som ja vill packa med mig så de va väll bara att tvätta. som ja håller på med nu. Benji sover vilket är ganska dumt tänkte han skulle va uppe med mig länge i dag så ja skulle kunna fixa mig i morgon bitti i lugn och ro. ska upp kvart över sex. ska åka från handen kl sju typ sen går bussen från centralen halv nio. Hann även pussa litte på G innan i dag så wunderful. 
Nu ska ja mums upp mina pop corn och kolla påTalang sen ner till tvätten hörs väll kanske i mrgon vet inte om ja ska ta med min dator. ja tycker bara om att använda min egen men de blir ju massa släp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0