Vad hände?!

Jo så här är de. ja glömde helt och hållet bort min egen blogg. så fail i know men nu är ja här ett tag iallafall.

I dag va vädret skit allt är skit fick ställa in träningen i dag för att benji petade in ett finger i mitt öga i morse så ja har dyng ont och de rinner tårar och ja blikar som en idiot. Jag som vill träna eller vill och vill ja MÅSTE har fortfarande fyra kilo som ska bort men ja envisas med att ja ska kuna gå ner dom även fast ja inte svälter mig själv, för ja älskar mat ja lever för mat. men 2 kg är de ända ja har gått ner som ja dessutom går upp igen  så fort ja stoppar nått i mun och sväller upp till tusen. ja vill va smaaaaaal men ja ska klara de ja ska ja ska ja ska!
Nu ska ja gå och äta chips....     neee skoja de vorde dyng gött men mat får de bli till och börja med

Kommentarer
Postat av: Givenchy

Tack! Men det är min kompis och min son på bilden.

Din son är jätte lik en annan grabb :)

2010-04-26 @ 14:31:59
URL: http://givveee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0